ببینید | یکی از لوکیشن‌های فصل دوم سریال The Last of Us Part در ونکوور کانادا «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد اکران می‌شود؟ برنده جایزه ۱۰۰ هزار یورویی دوبلین معرفی شد فیلمی بی‌ادعا از به‌تصویرکشیدن انسانی پرادعا و ایدئال‌گرا | نگاهی به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به‌بهانه اکران آنلاین بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳) خلق آثار هنری در رثای رئیس جمهور شهید جایزه نوعی نگاه جشنواره کن به «سگ سیاه» رسید مرد میدان که نمی‌بایست در بستر بمیرد | اشعار جدید برای رئیس جمهور شهید ادامه تولیدات قطعات موسیقی و نماهنگ‌ برای رئیس‌جمهور شهید «اصغر فرهادی» در جمع داوران جشنواره ترایبکا صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ خبرنگار سوری: مردم ایران به رئیس جمهور خود اعتقاد داشتند رکوردشکنی و رونق، دستاورد دولت رئیس‌جمهور شهید در هنرهای نمایشی و موسیقی حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش
سرخط خبرها

دلیل استقبال مردم از «برمودا» کامران نجف زاده چیست؟

  • کد خبر: ۲۱۷۳۰۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
دلیل استقبال مردم از «برمودا» کامران نجف زاده چیست؟
بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

طبق بررسی‌های انجام شده در فضای مجازی و به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها نشان می‌دهد کامران نجف‌زاده و برنامه «برمودا» مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها بار بازنشر شده که ثبت رکورد جدیدی در میان این نوع برنامه‌های گفتگو محور بوده است. یک ویدیو در صفحه مجازی «برمودا» مربوط به مصاحبه حیاتی مجری سابق تلویزیون، نزدیک به پنج میلیون بار بازدید داشته است که به نظر می‌رسید رکوردی کم نظیر در بازنشر گفتگو‌های تلویزیونی باشد. در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها نیز برخی بخش‌های برنامه با میلیون‌ها بار بازدید مواجه شده بود.

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد دوران طلایی برای شبکه نسیم آغاز شده است. در مقایسه آماری؛ مجموع بازدید برنامه «برمودا» تنها در تلوبیون بیش از ۳۴۵ هزار بار بوده است، که این آمار از برنامه «برمودا» در مقایسه با برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار و «معرکه» با اجرای جواد رضویان در شبکه ۳، تفاوت قابل توجهی دارد.

همچنین بررسی‌ها در یوتیوب نشان می‌دهد «برمودا» با میلیون‌ها بار دیده شدن، فاصله‌ای زیادی با سایر برنامه‌های صدا و سیما پیدا کرده‌است.

پژوهش اینستاگرامی جدید همچنین آشکار می‌کند «برمودا»؛ رکورد تعداد بازدید یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور را در اینستاگرام با بیش از ۲۰ میلیون بازدید در صفحه رسمی برنامه و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید در دیگر صفحات اینستاگرامی شکسته است. این آمار در صفحه «برمودا» گاه به بیش از ۶ میلیون بار برای یک محتوا می‌رسد. 

گفتنی است در پلتفرم تلگرام نیز از کانال‌های سیاسی تا خبرگزاری‌ها، محتوا‌های مختلف برمودا را منعکس کرده و میزبان قسمت‌های مختلف برنامه بودند.

منبع: اعتماد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->